fredag 16 december 2011

Stjärna på stjärna

Nu har det varit intensiva dagar på jobbet. Det började med luciafirande på tisdagsmorgonen och sedan friluftsdag, med innebandy och pyssel. Även om jag älskar att pyssla så har jag som tradition att springa häcken av mig och tacklas med eleverna i innebandyn.


Årets turnering blev historisk då personallaget vann för första gången. Tror det beror på mina duktiga lagkamrater. Själv dras jag fortfarande med en liten sträckning i ena skinkan och ett jättestort blåmärke. Träningsvärken har släppt nu, men den var grym.



En stjärngirlang har jag gjort. Stjärnorna är gjorda av gamla ölburkar, som diskats klippts till och vikts. Sedan har limpistolen fått jobba lite också. Blev mycket nöjd med resultatet.

Mycket mer har hänt men det ska jag berätta senare för tyvärr har batteriet i skolans kamera tagit slut och jag tog inte med laddaren hem, och det blir mycket roligare med bilder till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar