söndag 27 februari 2011

Migrän

Idag har huvudvärken satt stopp för allt som borde och ville ha gjorts. Det fick bli mycket vila framför vinterstudion istället.
I eftermiddags bjöd Emelie på kladdkaka. Vi var ju tvungna att fira/sörja våra resultat i Biggest loser Jämjö. Jag vann invägningen men vi var egentligen lika dåliga. Det får bli nya tag nu.
Satte ihop fram- och bakstycket till tröjan med säkerhetsnålar för att se om den skulle passa och det blir nog bra. Nu ska bara två ärmar fixas så är den klar. Hade jag inte fått migrän hade den nog nästan varit klar nu.
Nu ska jag bara förbereda en lektion till imorgon också. Sportlovet gick som vanligt alldeles för fort och imorgon är det vardag igen.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag hittat hit också. Hoppas din huvudvärk har försvunnit, den borde ha gjort det.
    Jag lägger till dig i min blogg.

    SvaraRadera
  2. Hej å hå! Det där med stickning mellan loppen, vet jag inte om jag klarar av. Det skulle väl vara tråksjalen i så fall.
    Ska försöka komma igång med tisdagsträningen nästa vecka!
    Ha de gott!

    SvaraRadera