tisdag 28 december 2010

Ordning och reda




Här kommer bilder på armbandet jag skrev om igår.



Idag har jag äntligen fått hjälp av Mats att borra upp mina hyllor jag köpt på IKEA för längesedan. På dem har lådor med garn och tidskriftssamlare med olika mönster placerats. Förhoppningsvis ska detta göra att jag kan få lite ordning i min syhörna.

Jag har också hunnit med en härlig promenad med hundarna, och gräddat plättar till Ellen. Det är verkligen hennes älsklingsrätt.

Ellen och Zhero har lekt idag. Ellen har åkt på sin nya BobbyCar som hon fick av farfar i julklapp och Zhero har dragit henne. Verkligen roligt.

Nu väntar lite stickning framför OS-krönikan. Lite ägg och sillmackor ska det också bli.

1 kommentar:

  1. vilket fint armband!!
    sy/pyssel rum är aldrig fel!! jag får komma till er o kika i alla mönster!

    SvaraRadera